Bezpieczeństwo jazdy

Narzuca to dwa dodatkowe założenia :
— samochód powinien być możliwie bezpieczny dla otoczenia, a zwlaszcza nie powinien mieć wystających części i ozdób, które moglyby powodować dodatkowe obrażenia u ofiar ewentualnego wypadku drogowego,
— samochód powinien zapewniać maksimum bezpieczeństwa kierowcy i pasażera.

Prace naukowo-doświadczalne w tej dziedzinie przyniosły wiele istotnych osiągnięć, z których najważniejsze to udoskonalenie pasów bezpieczeństwa oraz kształtowanie z punktu widzenia bezpieczeństwa elementów wnętrza nadwozia, jak: deska rozdzielczaą (miękkie obramowanie, brak wystających twardych rączek dźwigienek), kierownica. [usterka, osłony i inne, [podobne: citroen serwis warszawa, citroen warszawa, Dealer Skoda Wrocław ]
Przewidywany postęp techniczny. Już podczas opracowywania założeń konstruktor powinien zdawać sobie sprawę, w jakich dziedzinach konstrukcji i technologii oraz w jakim zakresie postęp techniczny przynieść zmiany w ciągu najbliższych kilku lub kilkunastu lat.

Przygotowanie dokumentacji
Projekt Wstępny. Po ostatecznym ustaleniu założeń i zatwierdzeniu przez dyrekcję fabryki, rozpoczyna się wlaściwa praca twórcza – po analizie następuje synteza. Poszczególne działy biura konstrukcyjnego przystępują do rozwiązania zadania sformułowanego w założeniach. Główny konstruktor koordynuje prace grup konstruktorskich pilnując, aby projekty głównych zespołów nie odbiegały ani na jotę od założeń i aby „grały” miedzy sobą.

Artykul dodany przez redakcje dnia: Październik 12th 2016
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)