PIC-699

Zrywność

Właśnie ze względu na zrywność konstruktor woli oczywiście wybrać górną granicę pojemności skokowej silnika dopuszczona przez dyrekcje, ponieważ zapewnia mu ona uzyskanie możliwie dużego momentu obrotowego w zakresie niskich prędkości biegu silnika, a ponadto dąży do utrzymania możliwie małego ciężaru całkowitego pojazdu. Dużą szybkość jazdy kosztem małej mocy silnika uzyskać można ograniczając do minimum opór aerodynamiczny samochodu. Konstruktor ogranicza jednocześnie maksymalną prędkość biegu silnika (zwykle do około 5000 Obr/min), aby nie komplikować nadmiernie budowy, ...

Więcej »

Pojazdy w czasie mijania sie i wyprzedzania na drogach jednopasowych wjezdzaja jednym kolem na pobocze

Pojazdy w czasie mijania się i wyprzedzania na drogach jednopasowych wjeżdżają jednym kołem na pobocze. Dla pojazdów ciężkich, zwłaszcza dla samochodów, nie jest to wskazane, gdyż bardzo obniża wartość komunikacyjną drogi. Lepiej jest stosować mijanki o szerokości jezdni dwupasowej w takich odstępach, aby były wzajemnie widoczne. Długość mijanki wynosi zwykle około 30 m mają one łagodne skręty przy wjazdach i wyjazdach ich odległość wzajemna wynosi 200 - 400 m, najwyżej 500 m. Ruch na drogach o jezdniach dwu pasowych odbywa się w sposób normalny bez przeszkód. W tym ...

Więcej »

Rozwój konstrukcyjny nadwozi

W budowie nadwozi samochodów, obok rozmaitych dążeń do zwiększania atrakcyjności wyglądu zewnętrznego i upraszczania technologii produkcji, specjalny nacisk kładzie się obecnie na: wzbogacanie wyposażenia zwiększającego komfort jazdy, jak: chłodzenie lub pełna klimatyzacja wnętrza, udoskonalanie siedzeń, automatyczna regulacja siedzeń i oparć, podnoszenia szyb, instalowanie urządzeń specjalnych, np. telefonów, telewizorów i innych, — zabezpieczenie pasażerów przed skutkami nieszczęśliwych wypadków; prace w tym kierunku ważne zwłaszcza dla samochodów osobowych (najszybsze i najl...

Więcej »

Bezpieczniejsze leki dla narodu amerykańskiego

Samochód POLSKI FIAT 621 był produkowany w dwóch odmianach, a mianowicie 62-L (rama prosta, podwozie przeznaczone do samochodu ciężarowego 2T) i 621-R (rama obniżona i wygięta, przeznaczona do autobusu 0 20 miejscach siedzących). Obie wersje były wyposażone w silniki gaźnikowe o mocy około 45 KM i osiągały szybkość około 60 km/godz. Pochodnymi tych modeli były opracowane przez PZInż. pojazdy specjalne, jak ciągnik drogowy i półterenowy samochód gąsienicowy. Ponadto Zakłady PZInż. produkowały samochody osobowe średniej wielkości POLSKI FIAT 518 (FIAT Ardita) w dwóch odmianach (ła...

Więcej »
751#darmowa wycena samochodu online , #wypowiedzenie oc druk , #auto komis binczarowa , #bmw turbo , #hyundai fastback , #forum citroen c5 , #cena paliwa austria , #błotniki mazda 6 , #polody otomoto , #audi a3 sline 2008 ,