klasyka samochodów

Światowy przemysł samochodowy

Światowa produkcja samochodów i pojazdów pochodnych dochodzi obecnie do imponującej liczby ponad dwudziestu milionów rocznie (rok 1963). Ogromną większość pojazdów samochodowych wytwarza się w USA oraz w Europie Zachodniej. Udział krajów zachodnio-europejskich w światowej produkcji szybko wzrasta (z 2447 080 w roku 1955 do ponad 7,9 mln. w roku 1963), podczas gdy produkcja amerykańska zmienia sie w granicach od 6,5. . .9,2 mln. samochodów, zależnie od koniunktury na samochody osobowe. [przypisy: audi sele...

Więcej »

Podział pojazdów mechanicznych z uwagi na warunki ruchu

Do najcięższych warunków pracy przeznaczone są ciągniki gąsienicowe z silnikami o mocy znamionowej 55. . .70 KM. Ciągnik ogrodowy (narzędzie zmotoryzowane) Służy do wykonywania czynności pomocniczych, jak pielenie, grabienie i inne. Silnik napędowy, przeważnie dwusuwowy, o mocy znamionowej (4 . . . 10 KM) wsparty jest na dwóch kolach napędowych. , , Kierowca” idzie za ciągnikiem, prowadząc go za odpowiednie uchwyty. Ciągnik roboczy służy do wykonywania określonych czynności (np. do prac leśnych, r...

Więcej »

Ekonomiczne problemy produkcji samochodów

Gdy chodzi o masową produkcję rzędu kilkuset tysięcy lub milionów sztuk, wówczas należy i opłaca się stosować elementy tłoczone w możliwie dużym zakresie, a więc nie tylko na części szkieletu i poszycia nadwozia, lecz także na wiele części podwozia i silnika (wahacze zawieszenia, miski olejowe, pokrywy, różne dźwignie, części sprzęgła i wiele innych). Jeśli natomiast seria ma być stosunkowo niewielka, liczbę elementów tłoczonych trzeba zredukować do minimum, zastępując je np. w szkielecie nadwozia el...

Więcej »

ANTYANAFILAKSJA

Wałek napędzający jest zakończony kołem zębatym, o podwójnej wysokości zębów, co pozwala na zazębienie go z innym kołem zębatym. W wydrążeniu wałka jest wmontowany zestaw rolkowy z wałeczków o średnicy 6 mm i długości 36 mm, w którym ułożyskowano wał napędzany. Również na zestawie rolkowym jest ułożyskowane poczwórne koło zębate pośrednie. Bieg I uzyskuje się przez przesunięcie koła zębatego w prawo i zazębienie go z kołem zębatym ze. Bieg IV, przy którym otrzymuje się maksymalną prędkoś...

Więcej »
http://www.logopedapoznan.info.pl 751#v honda , #ople kadett , #otomoto impol , #honda vtec civic , #mercedes łódź aleksandrowska , #mercedes sedan , #trajets , #sportowe auta do 20 tyś , #darmowa wycena samochodu online , #wypowiedzenie oc druk ,