Podczas przejazdu wagonika na trasie kolejki wisi on na linie zaczepiony za pomoca zacisku

Podczas przejazdu wagonika na trasie kolejki wisi on na linie zaczepiony za pomocą zacisku. Przy wjeździe wagonika na stację kółka wózka wtaczają się na pochyloną część szyny, po czym ciężar wagonika stopniowo przenosi się na szynę i jednocześnie następuje automatyczne odczepienie wagonika od liny. Dalsze przesuwanie wagonika po szynie w obrębie stacji odbywa się ręcznie. Przy wyjeździe wagonika ze stacji opisany cykl powtarza się w kolejności odwrotnej. Szybkość poruszania się wagoników wynosi: 0,5 -7- 0,75 m/sek dla lekkich kolejek przenośnych o ruchu ciągłym z ładowaniem i wyładowaniem w czasie ruchu f,5 – 1,75 misek – dla jednolinowych kolejek ,G ruchu ciągłym, 2,0 misek – dla dwulinowych kolejek G ruchu ciągłym. Pojemność pojemników zależy od ich konstrukcji i nośności liny, odstęp pomiędzy wagonikami zależy od nośności liny, odstępu podpór oraz sprawności włączania i wyłączania wagoników. W warunkach normalnych można osi gnąć wydajność kolejki G ruchu ciągłym 20 – 30 t/godz. W porównaniu z kolejkami dwulinowymi kolejki jednolinowe mają lżejszą konstrukcję i mniejszą wydajność. [hasła pokrewne: malowanie felg warszawa, samochody poleasingowe polska, sekula otomoto ]

Artykul dodany przez redakcje dnia: Wrzesień 7th 2018
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: malowanie felg warszawa samochody poleasingowe polska sekula otomoto