Ściągacz

Komentowanie nie jest możliwe

Ściągacz jest to przyrząd ułatwiający rozbiórkę polaczeń wciskowych i wtłaczanych, jak np. pierścień łożyska i piasta lub wałek, piasta koła napędowego i wałek, tuleja i korpus itp. Ściągacze są tak skonstruowane, Że mogą wywierać na połączone części dość znaczne naciski. Zwykle elementem naciskowym jest przekręcana ręcznie śruba lub tłoczysko hydraulicznego rozpieracza, działające na podstawową cześć rozbieranego złożenia, a elementami oporowymi są łapy ściągacza chwytające za cześć zdejmowaną. Do zdejmowania części całkowicie osłaniającej część podstawową (gdy brak oparcia dla elementu naciskowego) stosuje się ściągacz bezwładnościowy, którego działanie polega na wykorzystywaniu energii kinetycznej Ciężaru przesuwanego z pewną prędkością po pręcie głównym ściągacza. Click here to read more.. »

Artykul dodany przez redakcje dnia: Wrzesień 3rd 2019
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Urządzenie uchwytne

Komentowanie nie jest możliwe

Urządzenie uchwytne służy do utrzymywania lub zmieniania pozycji zespołu zawieszonego na wciągniku, żurawiu lub suwnicy. Urządzenia takie są szczególnie przydatne do wybudowania i zabudowania zespołów, których osprzęt łatwo ulega uszkodzeniom (zwłaszcza kompletnych silników i zblokowanych zespołów napędowych). nastawna Proste urządzenia uchwytne wykonywa ne są zwykle jako wielozaczepowe wieszaki liniowe. Wózek transportowy przeznaczony jest do przewożenia kompletnych zespołów po terenie zakładu. Często wozek transportowy zaopatrzony jest w odpowiednie urządzenie dźwigniowe, ułatwiające wybudowania i zabudowywania zespołu. Click here to read more.. »

Artykul dodany przez redakcje dnia: Wrzesień 3rd 2019
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

ZUZYCIE MATERIALÓW PEDNYCH

Komentowanie nie jest możliwe

ZUŻYCIE MATERIAŁÓW PĘDNYCH . Oszczędność zużycia paliwa przez samochód w czasie jego pracy na drodze jest jednym z podstawowych wskaźników eksploatacji samochodu. Wskaźnik ten charakteryzuje ilość paliwa, które zużywa się na jeden tonokilometr przewiezionego ładunku lub też na jeden pasażerokilometr przy przewozach pasażerskich. Najmniejsze zużycie paliwa występuje wtedy, gdy silnik samochodu może pracować przy najbardziej oszczędnym ustawieniu przepustnicy, przy stosowaniu stałej szybkości i przy jednoczesnym pełnym obciążeniu. Oszczędne zużycie paliwa zależy od: a) konstrukcji silnika samochodowego, b) konstrukcji i stanu nawierzchni drogowych. Click here to read more.. »

Artykul dodany przez redakcje dnia: Wrzesień 2nd 2019
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

W tym celu wbija sie w teren czesciowo zuzyte, a nieprzydatne do budowy toru szyny, dajac w ten sposób oparcie podkladom

Komentowanie nie jest możliwe

W tym celu wbija się w teren częściowo zużyte, a nieprzydatne do budowy toru szyny, dając w ten sposób oparcie podkładom. Wagony (kolejowe) stosowane przy użyciu lokomotyw mogą być wykorzystane przy trakcji linowej, po uzupełnieniu ich zaczepami do liny napędowe] (pociągowej). Jeżeli tor kolejki przebiega w nachyleniu ponad 20°, to bezpośrednie użycie wagonów zwyczajnych powoduje niebezpieczeństwo spadania materiału z wagonów, a w konsekwencji wykolejenie pociągów, trzeba więc używać specjalnych wagonów platform z ukośnym podwoziem, na których są przewożone wagony normalne w położeniu jak na torze w poziomie. Tego rodzaju platformy są na stałe połączone z końcami lin. Wprowadzenie wagonów normalnych na specjalne wagony platformowe jest możliwe tylko na stacjach specjalnie do tego celu przystosowanych. Click here to read more.. »

Artykul dodany przez redakcje dnia: Wrzesień 1st 2019
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)