Ekonomiczne problemy produkcji samochodów

Komentowanie nie jest możliwe

Gdy chodzi o masową produkcję rzędu kilkuset tysięcy lub milionów sztuk, wówczas należy i opłaca się stosować elementy tłoczone w możliwie dużym zakresie, a więc nie tylko na części szkieletu i poszycia nadwozia, lecz także na wiele części podwozia i silnika (wahacze zawieszenia, miski olejowe, pokrywy, różne dźwignie, części sprzęgła i wiele innych). Jeśli natomiast seria ma być stosunkowo niewielka, liczbę elementów tłoczonych trzeba zredukować do minimum, zastępując je np. w szkielecie nadwozia elementami rurowymi, a w podwoziu i silniku stosując wszędzie odkuwki i odlewy. [hasła pokrewne: wynajem autokarów Warszawa, bidony rowerowe, pompy ciepła ]
Można nawet pójść dalej i pomyśleć o uruchomieniu produkcji nadwozi z tworzyw sztucznych, choć nie jest to sprawa tak prosta, jak sie dziś wydaje wielu laikom. Tworzywa sztuczne nadające się na nadwozia sa stosunkowo kosztowne, a wykonane z nich elementy wymagają długiego czasu na wyschnięcie, co stwarza bardzo duże zapotrzebowanie miejsca. Click here to read more.. »

Artykul dodany przez redakcje dnia: Wrzesień 10th 2019
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Techniczne problemy produkcji samochodów

Komentowanie nie jest możliwe

Liczba i złożoność elementów nowoczesnego samochodu, a także wielka różnorodność materiałów używanych do jego budowy powoduje, że samochód z punktu widzenia wytwarzania jest obiektem równie trudnym, jak samolot, statek oceaniczny lub choćby wielki dom mieszkalny, z tym, że żaden z wymienionych wytworów nie był dotychczas produkowany na tak masową skalę.
Nowoczesny samochód średniej klasy składa się z około 30000 do 40000 części. Zawiera on kilkaset kilogramów stali w postaci blach, odkuwek, odlewów i części wykonanych „z pręta, oraz sporo części żeliwnych. Dalsze elementy wytwarza się z kilkudziesięciu kilogramów stopów lekkich i metali kolorowych, a inne jeszcze ze szkła, gumy, materiałów włókienniczych i tworzyw sztucznych. Instalacja elektryczna samochodu zawiera pokaźną ilość miedzi w przewodach, pewną ilość porcelany specjalnej, a także nieco metali szlachetnych (np. styki). Click here to read more.. »

Artykul dodany przez redakcje dnia: Wrzesień 10th 2019
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Produkcja samochodów

Komentowanie nie jest możliwe

Dzień oficjalnego pokazu jest to zwykle wielka uroczystość, na którą zaprasza się wybitne osoby ze świata przemysłu i polityki… Nazajutrz zaś wszystkie przedstawicielstwa firmy rozpoczynają sprzedaż nowego modelu, masową i nieograniczoną. Jednocześnie w wytwórni bez rozgłosu pracuje się nad kolejnym nowym modelem, a często trwa już nawet przygotowanie jego masowej produkcji.
Rzecz charakterystyczna, że w USA „małe” firmy znikły niemal całkowicie, a produkcja samochodów jest praktycznie biorąc zmonopolizowana przez cztery koncerny: GMC, Ford, Chrysler Oraz American Motors (łacznie produkcji). Jest to prawdopodobnie jedna z przyczyn powodzenia, jakim u tamtejszej klienteli cieszyły się do niedawna samochody niektórych marek europejskich, bardziej „zindywidualizowane” w porównaniu do pojazdów amerykańskich. [hasła pokrewne: krotoski cichy szczecin, mleasing otomoto, salon skody wrocław ]
Sytuacja w Europie jest na pozór podobna. Click here to read more.. »

Artykul dodany przez redakcje dnia: Wrzesień 10th 2019
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Jak nalezy korzystac z jezdni dwupasowej

Komentowanie nie jest możliwe

Jak należy korzystać z jezdni dwupasowej. Przy intensywnym ruchu pojazd, poruszający się szybko w celu wyprzedzania pojazdów jadących na przedzie, musi często skręcać na lewy pas ruchu i powracać na pas właściwy. Na drogach o nawierzchni śliskiej pogarsza to poważnie warunki bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dlatego jezdnie dwupasowe, z punktu widzenia bezpieczeństwa ruchu, przy ruchu o znacznej intensywności należy uznać za niewystarczające występuje to zwłaszcza przy intensywnym ruchu mieszanym polepszenie warunków ruchu o dużej intensywności osiąga się przy stosowaniu jezdni trzypasowych. Wówczas trzeci, tj. Click here to read more.. »

Artykul dodany przez redakcje dnia: Wrzesień 1st 2019
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Sposród istniejacych konstrukcji dzwignic linowych w zaleznosci od charakteru mozna wyodrebnic trzy grupy

Komentowanie nie jest możliwe

Spośród istniejących konstrukcji dźwignic linowych w zależności od charakteru można wyodrębnić trzy grupy. a) dźwignice Iiniowe o stałych wieżach, b) dźwignice linowe o jednej stałej i drugiej ruchomej wieży, c) dźwignice linowe o obu przesuwnych wieżach. Wieże dźwignic linowych buduje się ze stali lub drewna. Drewniane wieże stosuje się wyjątkowo tylko w dźwignicach prowizorycznych, nieprzenośnych. Wieże dźwignic stałych (w kamieniołomach) lub przenośnych w budowlach inżynierskich są budowane w kształcie kratownic o konstrukcji dostosowanej do odmiany dźwignicy. Click here to read more.. »

Artykul dodany przez redakcje dnia: Wrzesień 1st 2019
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)