W tym celu wbija sie w teren czesciowo zuzyte, a nieprzydatne do budowy toru szyny, dajac w ten sposób oparcie podkladom

Komentowanie nie jest możliwe

W tym celu wbija się w teren częściowo zużyte, a nieprzydatne do budowy toru szyny, dając w ten sposób oparcie podkładom. Wagony (kolejowe) stosowane przy użyciu lokomotyw mogą być wykorzystane przy trakcji linowej, po uzupełnieniu ich zaczepami do liny napędowe] (pociągowej). Jeżeli tor kolejki przebiega w nachyleniu ponad 20°, to bezpośrednie użycie wagonów zwyczajnych powoduje niebezpieczeństwo spadania materiału z wagonów, a w konsekwencji wykolejenie pociągów, trzeba więc używać specjalnych wagonów platform z ukośnym podwoziem, na których są przewożone wagony normalne w położeniu jak na torze w poziomie. Tego rodzaju platformy są na stałe połączone z końcami lin. Wprowadzenie wagonów normalnych na specjalne wagony platformowe jest możliwe tylko na stacjach specjalnie do tego celu przystosowanych. Urządzenie napędowe jest zależne od typu kolejki. W kolejkach o torach w poziomie lub na nieznacznym spadku urządzenie napędowe składa się z silnika odpowiedniej mocy (przeważnie elektrycznego), przekładni i koła napędowego stanowiących razem wciągarkę. Na pochylniach o dużym spadku, zamiast silnika występuje hamownia składająca się z odpowiedniego kompletu kół linowych tak dobranych, aby siła tarcia liny na tych kołach była większa od różnicy sił na obu końcach liny. Szybkość obrotu koła hamowni jest regulowana naciskiem klocków hamulcowych. Liny napędowe stosowane do kolejek muszą być odpowiedniej średnicy w zależności od obciążenia: są to zwykle liny stalowe. Ze względu na bezpieczeństwo zwłaszcza na kolejkach o znacznym spadku, przy obliczaniu średnicy liny należy przyjmować współczynnik bezpieczeństwa 4 + 6. [więcej w: Salon Skoda Wrocław, volvo xc60, samochody używane toyota ]

Artykul dodany przez redakcje dnia: Styczeń 28th 2018
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Zbiornik wyrównawczy układu pneumatycznego

Komentowanie nie jest możliwe

Między ramami głównymi, w środkowej części maszyny jest przyspawany zbiornik wyrównawczy układu pneumatycznego. Do podwozia są przytwierdzone poszczególne zespoły podbijarki oraz daszek podtrzymywany kolumnami osadzonymi we wspornikach, przytwierdzonych śrubami do ram głównych. Zadaniem nadwozia jest ochrona obsługi przed opadami atmosferycznymi. W tylnej części podwozia są rozmieszczone: zespół napędowy mechanizmu jazdy, mechanizm jazdy, silnik spalinowy zawieszony na specjalnej ramie i „stanowisko jazdy”, tj. fotel maszynisty podbijarki. Zespół napędowy mechanizmu jazdy składa się z małej skrzynki biegów, sprzęgła tarczowego, dużej Skrzynki biegów, nawrotnicy i naprężacza łańcucha. Kadłub małej skrzynki biegów jest połączony śrubami z ramą silnika spalinowego. Wewnątrz kadłuba, na wielowypuście wałka są osadzone: koło łańcuchowe zespołu napędowego mechanizmu jazdy oraz ruchoma część sprzęgła kłowego, przesuwana dźwignią. Koło łańcuchowe napędu zespołów podbijających jest pasowane ruchowo na tulei. Wał jest ułożyskowany w wahliwych łożyskach kulkowych. Z zewnętrznej strony kadłuba znajduje się koło pasowe — wieloklinowe na łożyskach kulkowych oraz sprzęgło kłowe, włączane dźwignią. Sprzęgła kłowe powinny być włączane dopiero po uruchomieniu silnika spalinowego i po włączeniu sprzęgła głównego, na bardzo małych obrotach wałka małej skrzynki biegów. Do wewnętrznej części ramy silnika spalinowego jest przytwierdzony naprężacz łańcucha, przeznaczony do napinania zbiegającej z dużej skrzynki biegów jałowej gałęzi przekładni łańcuchowej. Duża skrzynka biegów znajduje się przy „stanowisku jazdy”. Jest ona przymocowana do poprzecznych kształtowników, łączących ramy główne, i składa się z żeliwnego kadłuba, mechanizmu przełączania biegów, wałków przesuwkowych, wideł, wałka napędowego i napędzanego, wałka pośredniego oraz kół zębatych. [podobne: Salon Samochody używane, samochody używane toyota, Samochody używane ]

Artykul dodany przez redakcje dnia: Styczeń 6th 2018
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)