Produkcja serii próbnej

Jedne prototypy przemierzają drogi górskie. Inne krążą po szosach krajów polarnych, gdzie długie zimowe noce wystawiają na najcięższe próby instalacje elektryczna, zimny silnik sprawia sporo trudności podczas rozruchu, a oblodzone jezdnie ujawniają wszelkie ukryte braki, gdy chodzi o stateczność pojazdu. Jeszcze inne prototypy przejeżdżają w tym czasie dziesiątki tysięcy kilometrów w podzwrotnikowych krajach pustynnych, gdzie drobny pyl przenika przez najlepsze uszczelnienia i filtry, Oraz w wilgotnych krajach tropikalnych, w których części metalowe mają idealne warunki do przyspieszonej korozji i gdzie żaden lakier nie uchroni cześci z tworzyw organicznych przed gniciem lub niszczeniem przez różne bakterie i żywe stworzenia. Dokładne sprawozdania napływają regularnie do biura konstrukcyjnego, wydłużając kolejne serie modyfikacji i ulepszeń. Po ostatecznym ukończeniu prób, zarówno protokoły wszystkich badań jak i komplet poprawionej dokumentacji zostaje przekazany dyrekcji, która niebawem podejmie decyzję o przystąpieniu da produkcji nowego modelu. [podobne: okręgowa stacja kontroli pojazdów, serwis mazda warszawa, serwis volvo warszawa ]
Prototypy w liczbie kilku i kilkunastu lub najwyżej kilkudziesięciu budowane są przez biuro konstrukcyjne. Dopiero po zakończeniu prób następuje krótki etap, w którym do współpracy nad projektowanym samochodem zostają wciągnięte wszystkie działy wytwórni.

Artykul dodany przez redakcje dnia: Październik 12th 2016
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)