W zaleznosci od rodzaju napedu

W zależności od rodzaju napędu. a) z maszyną napędową, czyli kolejki w poziomie lub wyciągi pochylniowe (wyciągi) b) bez maszyny napędowej, czyli zjazdy pochylniowe (pochylnie) 5) w zależności od punktu zaczepienia liny: a) o zaczepie górą, b) o zaczepie dołem. Naziemne kolejki linowe składają się z następujących elementów: tom, wagonów-wywrotek, specjalnych platform z ukośnym podwoziem: urządzenia napędowego, liny napędowej lub wyciągowej oraz z urządzeń dodatkowych, jak np.: zaczepy na wagonach, rolki toczne dla przesuwu zwisających lin, łapacze wagonów na pochylniach o dużym spadku, urządzenia sygnalizacyjne i zabezpieczające ruch. Tor zwykle o szerokości 600 mm nie różni się od toru stosowanego dla kolejek obsługiwanych przez lokomotywy. W kolejkach na dużych spadkach szyny są przymocowane do podkładów drewnianych ułożonych na warstwie tłucznia. Dla uniknięcia przesuwania się całego toru (pełzania) w dół, na dużych spadkach kon ieczne jest zakotwienie toru. [hasła pokrewne: Awarie różnej maści sprzętów na przykładzie samochodów, naklejka na legitymację, Serwis Audi Wrocław ]

Artykul dodany przez redakcje dnia: Czerwiec 7th 2018
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: Awarie różnej maści sprzętów na przykładzie samochodów naklejka na legitymację Serwis Audi Wrocław