Wprowadzenie nowego samochodu na rynek

Podczas gdy cała fabryka pochłonięta jest przygotowaniem masowej produkcji nowego samochodu, pion dyrekcji handlowej przygotowuje rynki zbytu na przyjęcie nowego modelu. Jest to ogromna praca, rozpoczynająca sie od zapewnienia przedstawicielstwom wytwórni na całym świecie odpowiedniego asortymentu części zamiennych, ą kończąca się na nowoczesnej reklamie nowego modelu. Zadania te dzieła między siebie oddziały: reklamy, zbytu i obsługi użytkownika, które przy współudziale biura konstrukcyjnego przygotowują całą literaturę w postaci ulotek reklamowych, prospektów, instrukcji obsługi, katalogów części zamiennych oraz instrukcji napraw — wszystko naturalnie w wielu językach. Są to prace bardzo odpowiedzialne, które moga wykonać zadowalająco tylko specjaliści znający już na wylot nowy model i to nie tylko każdą jego część i zespół, lecz także wszelkie sposoby ich obsługi i naprawy, przy użyciu narzędzi i przyrządów, w które wytwórnia zaopatrzy sieć swych stacji obsługowo-naprawczych. Stroną czysto reklamową, tj. opracowaniem ogłoszeń, afiszy, płatnych artykułów i tym podobnych środków propagandowych zajmują sie fachowcy od reklamy, wybitni znawcy psychologii klienta, którzy potrafią uwypuklić zalety nowego modelu i jego nowoczesność w sposób zręczny, lecz zarazem uczciwy. Wydział zbytu ustala cenę sprzedażową nowego samochodu opierając się nie tylko na drobiazgowo obliczonych kosztach własnych, lecz uwzględniajac także ceny zbytu podobnych pojazdów konkurencyjnych wytwórni krajowych i zagranicznych Ostatnim, lecz jednym z najważniejszych zadań jest ustalenie kiedy i w jaki sposób nowy model ma się po raz pierwszy zademonstrować publicznie. Dawniej nie było z tym kłopotu. Tradycyjny zwyczaj nakazywał pokazanie nowych modeli na najbliższym Salonie Samochodowym. Odstępstwo od tej zasady byłoby uważane za przejaw nieuczciwej konkurencji i za nieprzyjazne wystąpienie wobec organizatorów wymienionych imprez. Dzisiaj to już nie obowiązuje. Dążenie do ubiegnięcia konkurencji i uzyskania szerokiego oddźwięku u klientów przez lansowanie nowego modelu zanim nastąpi rozpraszający uwagę prasy i publiczności mnogością eksponatów okres jesiennych salonów — okazały się silniejsze od tradycji. [Zobacz tez: okręgowa stacja kontroli pojazdów, serwis mazda warszawa, serwis volvo warszawa ]

Artykul dodany przez redakcje dnia: Październik 12th 2016
Tagi: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)